четвъртък, 28 април 2016 г.

Злобните купувачи в интернет!

 Една истинска история за търговията в България през интернет.
Реших да продавам в българското интернет пространство.Подобни продажби  през големите международни платформи са по добре устроени и има система,която дава защита на купувачите за парите и стоката,която се купва(но се плаща предварително и парите са 100% защитени).Отделен е въпроса,че продавача там е винаги виновен и купувачи спекулират с това(получават и стоката и си връщат и парите.)
Та случката която разказвам се случи тук:Който е продавал в БГ.знае какво е наложен платеж и преглед и тест преди да платиш стоката.
В една от най използваната платформа за онлайн търговия(О.Х.бг)публикувах слънчеви очила сега за идващия сезон естествено реплика.Подобни в магазините се продават за доста пари.Получих писмо от госпожа(от друг град),която много харесала очилата,но искаше първо да ги види и да коментирам  цената повече от 50%,с обосновка че съм ги купил евтино(тя знаела или се съмнявала не разбрах) и печеля много.Намалих и колкото можах да имам поне някаква печалба.В кореспонденцията тя ме убеждаваше,че стрували евтино в чужбина и едва ли не трябва да и ги подаря.Настояваше аз да поема транспортните разходи,но отказах.Накрая се съгласи с цената и изпрати адреса си,с уговорка да е с наложен платеж и да има поне 15-20мин.преглед с тест.Разбрахме се и ги пратих.Днес получавам СМС,че очилата са върнати след опит за доставка.Позвъних на госпожата и тя ми обясни,че не подхождали на лицето и(била много ядосана.).Тя си беше платила транспортните разходи,защото такива бяха условията в товарителницата.Отидох в офиса на куриерската фирма и получих очилата.Те бяха в кутия така както ги бях изпратил.Огледах ги и ги взех.Вкъщи жена ми ги разгледа и на тях от вътрешната страна едното стъкло беше одрано отгоре до долу.Като ги гледаш отпред не се забелязва,но като ги сложиш дразни.Върнах се при куриерите и там научих за подобни случаи.Разказаха ми,как купувач когато нямало причина за връщане за да не плаща транспорта мачкал бомбетата на нови обувки до като се разлепили.Опитах да позвъня на госпожата,но вече не вдигаше.Не съм сигурен кой е надраскал стъклото но аз ги изпратих нормални.Единственният вариант е   купувача да отмъсти за направените разходи.В случая няма значение-факта е че стоката вече е съсипана.
Написаното не е да се оплаквам,а да предпазя ако мога някой от подобна ситуация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар